Fikapaus

Jaha, tänker ni, nu har hon ändå trillat dit. Men tji fick ni. Här sitter jag i soffan med ett päron i munnen och en kopp rött rooiboste med vaniljsmak. Inte illa.


Här är det omtalade teet. Smakar rätt annorlunda mot de teer jag brukar dricka, men det var riktigt gott.

Det där teet köpte jag när vi var och handlade tidigare idag. Jag fick för mig att jag hade dåligt med te hemma och det går ju inte för sig för en tenarkoman som mig. Jag tvingades hejda mig själv när jag sträckte mig efter ett indiskt te också. Rösten i min hjärna ropade högt att "gör slut på det du har först" och jag pressade undan mitt sug. När jag kom hem och ställde in teet i skåpet insåg jag att rösten hade rätt. TRE burkar hade jag, mer eller mindre fulla med te. Oooops! Nu kan jag variera mig iallafall.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har också det teet, mycket gott. Ett annat te från Kobbs jag kan rekommendera är Himlagott. Det både luktar och smakar jättegott. Det var Stefanie som tipsade mig från början :)

2009-09-02 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0