Färglagd!

Ja, då var helgen slut för denna gång. Ikväll har jag laddat upp med att läsa ett kapitel i en av kursböckerna. Känner mig rätt duktig. Har passat på att göra mig fin också som ni ser på bilden. Måla naglarna är inget jag gör varje dag direkt, men ibland faller andan på. Jag hade egentligen inte så mycket alternativ. Det var antingen att måla dem eller att okontrollerat bita av dem så då kändes valet lätt.
Annars har vi bjudits på god middag hos Maria och spelat lite tv-spel ikväll. Nu ska jag läsa lite till innan det är godnatt.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Carina

snyggt Johanna, är det säkert att du inte varit hos nagelskulptören?! Själv fick jag stressmåla imorse för att dölja blåbärsfärg från gårdagens rensning, det blev inte riktigt så där fint. Kan inte någon uppfinna nåt medel som tar bort blåbärsfärg på fingrarna?!

2009-09-21 @ 10:51:47
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0