Du har väl inte missat...

...att The Body Shop Sverige fyller 30 år! Och självklart firas det med härliga erbjudanden som en BS-sucker som jag inte kan motstå. De här härliga flaskorna fick jag med mig hem i förmiddags. Jag kommer att dofta som en hel fruktskål när jag har duschat. Äppelduschkrämen doftar underbart och banan sägs ju vara bra för håret så varför inte prova? De här båda är ju gamla klassiker som har kommit tillbaka tillfälligt och säljaren på BS berättade för mig att för trettio år sedan kunde man faktiskt se de bruna bananbitarna flyta omkring i schampot. Inget som skulle gå hem i stugorna idag kanske, men den nya formulan är klumpfri och ska testas snarast här hemma.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0