Dagens slutsats

Jag borde ha stannat hemma idag. Förutom några härliga citat från citatmaskinen (se tidigare inlägg) så har jag inte fått ut något alls av att vara i skolan idag. Hade jag varit hemma och läst kunde jag ha lärt mig så mycket mer.
Radiomötet hade man ju också klarat sig utan. Väntade i två och en halv timme efter att föreläsningen var slut på att mötet skulle börja och när det väl startade tog det slut nästan med en gång. 10 minuter tog det att övertyga medlemmarna om att vi befinner oss i ekonomisk kris och att det handlade om att höja medlemsavgiften eller att lägga ner radion helt. Gav inte så mycket alternativ där. Jag röstade ja till förslaget och cyklade sedan hem i kylan tillsammans med Maria och muttrade om hur mycket den där tiden hade betytt om den ägnats åt något annat.
Som sagt, man skulle stannat hemma.
Ikväll blir det Idol, ett antal koppar te och troligtvis inget pluggande. Ledsen, men motivationen är för dagen helt död. Bättre lycka nästa gång, förslagsvis imorgon.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Då pricka jag in rätt dag att vara sjuk på! Alltid något kul! Plugga för mig med.

2009-09-29 @ 21:19:56
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0