Chewbacca!?

Då har jag äntligen hittat jeans. Eller nästan. Jeansleggings (eller jeggings som Mattias bestämt hävdar att de kallas) har jag nu inhandlat, ett par mörkblå och ett par svarta. Det var ett helvete att försöka få på sig dem, men väl på var de otroligt sköna. Jag har en känsla av att jag kommer att leva i de där byxorna tills de nöts sönder och jag tvingas köpa nya.
Bäst idag:
en barnvagn på stan med en namnskylt där det stod Chewbacca. Hoppas att flickan i vagnen har ett riktigt namn också, annars tror jag att vi med säkerhet kan säga att föräldrarna har sett lite för mycket på Star Wars.
Fråga: varför vill man döpa sitt barn efter den här snubben?
Ikväll har Mattias kick-off med sin klass så Maria kommer hit och bjuder på tacopaj och sedan blir det filmvisning. Mysig fredagkväll att se fram emot.  
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0