Cementben och sömnproblem!

Ja, då menar jag förstår inte att musklerna är hårda och starka som cement. Nej, istället är de tunga och stela som cement. Underbart va? Tröttheten i huvudet har inte gått över ännu och jag misstänker att jag kommer att behöva ett power-nap i eftermiddag, men jag klagar inte. ;)
Av någon konstig anledning hade jag nämligen svårt att sova ändå igår. Det kändes ju så bra och huvudet var så tomt så jag trodde att det skulle gå rätt lätt. Men icke. Efter att ha legat ungefär fem minuter i sängen kastade sig alla jobbiga (och även andra) tankar över mig och jag hade inte en chans att försvara mig mot den plötsliga attacken. En och en halv timme låg jag och vred och vände på mig minst innan jag somnade. Men jag lär ju bli tröttare och tröttare för varje dag om det här ska fortgå, så jag antar att problemet snart är löst.
Nä, nu måste jag skynda mig och packa träningsväskan så jag hinner med ett litet pass innan skolan börjar vid tolv.
Hörs senare!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0