Att välja film...

De senaste kvällarna har jag och Mattias tänkt se på film. Tänkt se. Det har alltså inte blivit av. Av någon dum anledning har vi inte varit överens om någon film och därför har hela alltet runnit ut i sanden.
Ikväll gör vi ett nytt försök. Men vad ska man se då? Gladiator kanske, men då gråter jag bara. Super Size Me är bra, men gör en smått illamående. Sagan om ringen-filmerna är långa och Pirates-filmerna har vi precis sett. Italian job har vi sett miljoner gånger och Blood diamond vägrar jag av princip att se på grund av det löjliga namnet. Såhär har diskussionerna varit de senaste dagarna och risken är att det kommer låta likadant ikväll.
Äh, kommer vi inte överens ikväll väljer jag film så får Mattias snällt hänga på eller gå och lägga sig. Det är demokrati det. ;)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Mattias

Det där är inte rättvist!!!

2009-09-06 @ 19:21:10
URL: http://mattias860423.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0