Åååååh så trött!

Att jag är en nattuggla märks tydligt vid den här tiden på dagen för det är nu någon gång som jag snart kommer att gå in i någon slags dvala. Jag är så trött! Visserligen har vi varit uppe sent de senaste nätterna nu så det har väl sin förklaring. Imorgon är det skola igen och jag måste försöka vrida tillbaka dygnet lite nu. Hur ska jag då göra mig trött till ikväll? Jo, jag tänkte köra ett pass med....
Just det, Body Step! Det ska väl ändå trötta ut mig tycker jag. Annars har jag några röda tabletter i necessären som har visat sig hjälpsamma tidigare. Att sova är inga problem, det är att somna som är det svåra. Iallafall när man har lika många tokiga tankar som jag.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Vickan

änner igen mig, jag har sovit i två timmar precis, raklång över böckerna. Det blir svårt att somna ikväll och jäkligt svårt att stiga upp! :O

2009-09-07 @ 14:29:34
URL: http://ignoreit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0