Svårslaget

Det finns få känslor som är skönare än när man kan sätta sig i soffan och med gott samvete kan slappna av. Idag har jag tränat på förmiddagen - nytt pass så det var lite extra klurigt. Lite Body Balance möter Breakdance. Saknade många av mina favoritövningar, men vem vet, jag kanske lär mig älska de här övningarna också så småningom.

När vi kom hem städade vi lägenheten ordentligt. Vi har plockat, dammat, dammsugit, diskat, våttorkat och bäddat om. Städning är inte min starka sida och jag kände mig riktigt sur och vresig när både rygg och fötter ömmade, men imorgon ska vi ha gäster och då får man ju skärpa till sig. Någonting säger mig att mina vänner inte kommer att ha lust att äta middag bland dammråttor och oändliga högar av kurslitteratur över golvet. Nu ska jag njuta av en ren och fin lägenhet och när det blir dags för det kan jag krypa ner i en helt nybäddad säng med splitternya satinpåslakan. Svårslaget, eller hur?

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0