Positiva sinnesstämningar, tack!

Okej, HJÄLP! Eftersom lärarna på den här institutionen verkar ha framförhållning som fiskmåsar (inget ont om fiskmåsar) så har jag och mina kamrater på fotokursen hamnat i skiten. På torsdag, alltså om två dagar, ska ännu en uppgift vara inlämnad och den lades ut så sent som idag. Temat är Staden vid havet och den ska förmedla en specifik känsla. Just nu känner jag mig väldigt låst, kan bara komma på känslor som sorg, stress, upprördhet, panik, ångest, rädsla, ilska, osäkerhet..ja, ni fattar. Finns det någon som kan dela med sig av några positiva sinnesstämningar?


Tjing

Kommentarer
Postat av: Oda

ojoj Johanna.. har det inte blivit lite fel här?



Om mig:

Jag ogillar

Hammarby (Skogås) Handboll DAMER,Pyttipanna,Boken Dvärgen,Yoggi Mini,Torkrummet i tvättstugan



ha en mysig kväll!

2009-10-13 @ 22:24:38
URL: http://jrtfabian.blogg.se/
Postat av: Carina

Ta't lugnt Johanna, det ordnar sig. Du kan ju alltid bluddra på om vilken känsla det förmedlar, du har väl sett "Så ska det låta när" de visar de där bilderna som de ska koppla ihop - allt är ju subjektivt ;-)

2009-10-14 @ 09:08:46
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0