Påminn mig om några veckor

Påminn mig om att när det är dags för kursutvärdering på den här delkursen om några veckor så ska jag formulera mig såhär:

"Det här var den sämsta kursen som institutionen någonsin haft. Inspirationsnivå - noll. Intresseväckande - noll. Lärorikt - noll. När jag läste Journalistik och samhälle II trodde jag att botten var nådd, men nu skulle jag gladeligen läsa den kursen resten av det här läsåret för att slippa det här tramset. Vem har planerat den här skitkursen? Och vad säger det egentligen när jag som journaliststudent minns mest från statistikföreläsningarna som inte ens är mitt område?"


Någon annan som drabbats av total panik ännu?

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0