Övermäktigt

Allt känns så övermäktigt just nu. Hemtenta - Nej. Vara i skolan från 13 till 21 ikväll - Suck. Duscha - Men orka! Jag känner mig inte långt ifrån att imitera konstprofessorn och dra täcket över huvudet.
Vad är det med mig? Det kändes som att allt föll igår och ännu en panik- och stressvåg sköljde över mig. Jag satte uppe till tre i natt och skickade praktikansökningar för sjutton! Något känns helt fel och här sitter jag en timme innan jag måste cykla till skolan endast iförd en stor tröja och tofflor och pressar i mig en rostad macka. Kan någon plocka upp sin universalfjärrkontroll och spola förbi den här dagen för mig - kanske är det just den det är fel på?
Nä, jag måste duscha. Beslutet är taget. Kom igen nu. Det här kommer att bli en bra dag. Det kommer att bli en bra dag.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska vi satsa på någon dag nästa vecka? Jag är i skolan på tisdagen mellan 8-12. Efter det kanske? Vart läser du någonstans? Inne i stan eller ute på bbs? Kram

2009-10-15 @ 15:52:35
URL: http://emmaterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0