Kan det inte vara imorgon nu?

Jag funderar allvarligt på att strunta i att plugga idag. Ja, jag vet att det är dumt. I och med att jag ska ha besök hela nästa vecka vore det ju skönt att vara klar innan måndag, men jag känner mig orkeslös. Inspirationen har sprungit och gömt sig och jag kan inte hitta den. Det är bara skit på tv och det enda som jag verkligen vill se idag kommer jag troligen att missa på grund av fotokursen ikväll.
Men jag ska se det från den ljusa sidan - imorgon är jag ledig. Ska träna för första gången på alldeles för lång tid och sedan storhandla med världens bästa sambo. Ibland är det inte så dumt med vardag, men det beror på hur den ser ut. Nu hörde jag postisen springa i trapphuset. Hittade en Kalmarposten och en Illustrerad Vetenskap på dörrmattan och blev lite extra glad i hjärtat av att ha något spännande att läsa (den ena alltså, ni kan ju gissa vilken...). Det ska nog gå att ta sig igenom den här dagen också.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0