Ett skepp (läs: en buss) kommer lastat...

Imorgon kommer hon äntligen. Världens bästa lillasyster intar Kalmar! Åh, vad jag har längtat efter henne. Hon ska åka buss själv i sex timmar för att komma hit och det får en att förstå hur stor hon har hunnit bli och vad mycket hon kan (löjligt stolt storasyster talar, och hur kan jag inte vara just stolt med tanke på vilka underbara syskon jag har?).
Planerna är väl egentligen lite flytande fortfarande, men det är möjligt att vi kan hinna med någon bio, kladdkaksbak, massa film, knasiga fotograferingar till min fotokurs och lite radio. En sak är säker - den här veckan kommer att bli galen!
Tjing

Kommentarer
Postat av: Carina

vad kul att lillsyrran kommer till dig, vad duktig hon är som ska åka själv!

2009-10-26 @ 18:52:57
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0