En dag i mina skor...

Oj oj... stress, stress, stress. Jag har inte så mycket tid nu så därför kommer min dag i ett kör.
Vakna, kände mig oväntad pigg.
Duscha
Mindre god gröt till frukost med motiveringen att gröt mättar. En och en halv timme senare är jag hungrig igen.
Till Högskolebiblioteket och repetition av sökfunktionerna. Ögonen klipper på ett oroväckande sätt.
Cyklar hem.
Lagar amerikanska pannkakor. Brände fast den första i stekpannan så att jag var tvungen att ta fram en ny stekpanna till resten.
Bittert sitter jag och glor ut på det fina vädret medan jag gör statistikuppgift vid köksbordet.
Hungrig igen. Nu blir det middag innan fotokursen drar igång klockan fem (och håller på till nio, buhu!)
Ärligt talat ser jag mest fram emot kvällen. Komma hem, slänga sig i soffan, dricka te (och äta digestivekex) och glo på Desperate Housewives tills John Blund kommer. I can't wait!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0