Vilken kanonfaster!

Jag fick ett mycket spännande paket på posten idag. Jag och Maria spekulerade innan om att det kunde vara en bomb där i och visst började man undra när man såg paketet... Men det var inget sådant, utan en låda full med godsaker som min gulliga faster hade odlat på sin kolonilott. Morötter, palsternacka, röd- och gulbetor, plommonmarmelad, trattkantareller och chili. Vilken kanonfaster va?
Paketets höjdpunkt var burken med myntablad som kan användas som te. Det smakar lite tandkräm, men det är mycket friskt och gott.
Tack så jättemycket Carina, love you!
Tjing

Kommentarer
Postat av: Kari Cedergren

Jag har inte fått nog stort paket på posten jag fick däremot en liten avi så jag kunde hämta ut mitt nya körkort. Var mig ganska lik Ser inte ett dugg äldre ut!!! Not! Kram på dig.

2009-10-07 @ 23:25:46
Postat av: Carina

det låter som det var användbart, roligt!



Hörrudu Kari, kan du inte ta ditt körkort och köra över till oss och visa ditt nya körkort så får vi avgöra om du ser äldre ut eller inte ;-).Kram till er allihop. Love you all!

2009-10-08 @ 13:22:11
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0