Anka-mania!

Är det bara jag som inte kollar på programmet Svenska Hollywoodfruar?
Jag kände mig så otroligt jävla missanpassad idag när några i klassen ville skynda på fotokursen för att hinna hem till detta program, medan jag själv inte hade en aning om att det är just på måndagar det sänds.
Vad är grejen med det här programmet egentligen? Jag har ju inte själv sett det, reklamen räckte bra, men det måste ju ha något helt fantastiskt som lockar så många. Handlar det om fru Ankas tokiga kvinnoideal och skeva världsbild som man bara måste se med egna ögon? Eller är det vårt sätt att drömma oss bort till en värld som är så osannolik att berättelsen om Peter Pan verkar ha god verklighetsförankring? Jag vet inte, men jag är väldigt nöjd med att ha sluppit se spektaklet.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Bara älskar programmet men kan inte sätta fingret på varför. Det måste ses!

2009-10-05 @ 22:37:01
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0