Väntar...

Vad gör du uppe såhär sent? Gå och lägg dig! Så kanske du tänker just nu, men se det tänker jag minsann inte göra. Just nu sitter jag här i soffan iförd nattlinne och väntar på Fredriks match som börjar om ungefär en och en halv timme. Kanske är jag helt störd. Pappa försökte övertyga mig om att se matchen i efterhand i arkivet och inte förstöra morgondagen genom att sitta uppe så länge. Vad är det för kul med det? Då vet man ju hur det gick! Jag vill ju se det live. Dessutom är det ju söndag imorgon, vilodagen. Aldrig har det stämt så bra som nu.
Jag skäms över att säga att jag ännu inte har sett en enda match brorsan har spelat borta i Kanada (man drar sig ju lite för det när sändningarna börjar tre på natten). Det är helt klart dags nu.
Så kom igen nu Fredrik: nu jävlar kör vi!


Bilden är lånad från brorsans blogg.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0