Rekord i ordbajsning

Godkväll gott folk!
Jo, jag lever. Jag skyller min bloggtorka på information-overload i hjärnan, vilket tyvärr har skapat total blackout varje gång jag försökt blogga.
Sitter just nu med en bildsemiotikuppgift som jag just nu skulle vilja skicka in och lämna åt sitt öde nu med en gång. Maken till ordbajsande har sällan skådats. Nä, seriöst - visst har jag referenser att luta mig mot, men mycket är rena spekulationer och resultatet av alldeles för djupt överanalyserande. Hoppas att lärarna köper det iallafall.
Fick åtminstone fina omdömen för mina bilder, så jag får vara nöjd med dagen.
Imorgon är det en smockad dag med biblioteksbesök, referatseminarium på SR Kalmar och Lilla Ego 19.00 i Radio Shore. Antar att jag borde gå och lägga mig och ladda för morgondagen. Ska bara se ett avsnitt av Heroes först. Eller kanske två...

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0