Planeringen är överskådlig igen!

En sovmorgon idag var verkligen guld värd. Jag har sovit så gott som jag inte sovit på flera månader och jag undrar vad jag egentligen gjort för att förtjäna det. Kanske var det ändå pressen från hemtentan som höll mig vaken om nätterna. Jaja, nu är den klar iallafall. Hemtentan är inlämnad och det får bära eller brista.
Planeringen känns återigen överskådlig och nästa vecka börjar allvaret med c-uppsatsen. Programmen är beställda och imorgon blir det biblioteksbesök för mig och Maria i ett seriöst försök att börja med arbetet i god tid. Vi får se hur det går. Tanken är god i varje fall.
Fotokursen rullar på och är ganska krävande även den (iallafall i kombination med allt annat). I eftermiddag ska vi pitcha våra idéer till modefotograferingen som ska göras i grupp. Det finns två problem här.
1. Jag har inga idéer.
2. Jag är inte helt säker på vilka som ingår i gruppen just nu då många hoppat av kursen på grund av tidsbrist och stress.
Ni kanske tycker att jag borde sätta mig och fundera på några idéer då istället för att skriva här på bloggen? Ja, det har ni troligen helt rätt i.
Ha det gött!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0