Önskelista julen 2009

Julen börjar närma sig på riktigt. Dags att skriva en liten önskelista kanske? Ready or not, här kommer den!
1. Jag vet inte om den här behöver någon närmare förklaring egentligen. Men det är i varje fall en inspelare som kan vara ovärderlig om jag ska göra frilansjobb i framtiden. H4N heter modellen och någonstans mellan 3200 och 3500 får man nog ge för den. Lyxjulklapp, jo tack, jag vet! Men önska kan man ju göra...
2. Ett riktigt bra objektiv till min kamera så att jag kan zooma lite bättre. Gärna Nikon då så att det passar kameran (alternativt någon annan modell som passar Nikon D40).
3. Kläder är aldrig fel. Inte heller presentkort. MQ funkar alltid!

4. Sims 3. Efter allt arbete med c-uppsatsen kan man väl få roa sig lite.
5. The Body Shop. Hela affären helst, men vad som helst där i gör mig glad och nöjd. Älskar det mesta i den affären.
6. Ljus. Vi förbrukar vansinnigt mycket ljus såhär i vintermörkret och några fler skulle inte skada. Det på bilden står här hemma och är otroligt vackert, fler sådana skulle inte vara så dumt...
7. Dator. Min dator funkar, men segar sig mycket och har börjat krångla med batteriet. Vet inte vad som är felet riktigt.  
Ja, det blev en del. Mycket teknikprylar av någon anledning = hårda paket. Hoppas att ni har fått några användbara tips, annars får ni väl fråga.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Farmor

Perfekt med önskelistan, för önska kan man alltid. Det är ju bra att veta i vilken riktning önskningarna går. Hoppas att ni har det bra båda två.

Kram

2009-11-23 @ 16:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0