O'Learys en torsdagkväll

Ikväll har jag varit på O'Learys och tävlat i musikquizet. En härlig kväll men roliga människor, men svåra låtar. En drink blev det minsann också såhär en torsdagskväll till ära. Jag tvingades även, som ensam i mitt sällskap, att legitimera mig vid köpet eftersom jag tydligen "såg ung ut". Visserligen är jag ju yngst av oss som var där tillsammans, men ett och tre år bör inte göra någon större skillnad kan jag tycka. Jaja, det är väl bra att de är noga antar jag.
Härligt sällskap av Henke och Maria. Så himla typiskt Maria att posa på bilden bara... ;)
Middag ;)
Förresten, är det inte världen sötaste jultomte på bilden? Jag bara måste ha en sådan! Trovärdiga källor viskar om att de kan finnas i vinnarpaketen nästa vecka på O'Learys. En sväng till nästa torsdag någon?
Tjing

Kommentarer
Postat av: Mattias

Då följer jag med också :)

2009-11-27 @ 01:05:47
URL: http://mattias860423.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaaa! :)

2009-11-27 @ 01:07:20
URL: http://cedersallad.blogg.se/
Postat av: Maria

Du, man måste ju visa sig från sin bästa sida :)

2009-11-28 @ 14:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0