Och vips blev dagen lättare!

Jag satt uppe  till halv tre i natt med hemtentan.
Jag grät nästan när jag var tvungen att kliva ur sängen i morse.
Ögonen sved, kroppen var matt och hjärnan jobbade knappt på halvfart.
Ingen frukost eftersom jag försovit mig.
Jag frös så jag skakade.
Men innan jag stapplade ut genom dörren tog jag en minut i hallen för att leta efter min mössa.
"Dags att göra ett statement" tänkte jag och log när jag gick ut genom dörren med min rosa AIK-mössa på skallen.
Redan kändes dagen lite bättre.
Tjing

Kommentarer
Postat av: HC

Riktigt snygg mössa!!!!! ;-)

2009-11-02 @ 18:43:39
Postat av: Peter

Sååååå snygg !!!!!!

:-)

2009-11-05 @ 23:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0