Måsten går före viljan

Biblioteksturen blev inställd för min del. Snigeltakt på något bibliotek någonstans gör att mitt fjärrlån ännu inte dykt upp i Kalmar, trots att jag beställde det till i måndags. Störande är bara förnamnet. Istället sitter jag här hemma och känner mig totalt handlingsförlamad. Det finns mycket jag skulle kunna göra, men inte lika mycket som jag vill göra. Fotouppgiften skulle kunna finslipas -nej. Idéer till kommande fotouppgifter skulle kunna formas - näpp. Leta rätt på iPoden som jag förlagt i någon av mina hundratusen väskor - icke!
Insåg precis nu också att en fågel har skitit mitt på vardagsrumsfönstret. Suck. Antar att det som måste göras går före den man vill göra.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ahaaaaaa!! Det var därför blommorna och spargrisarna stod på bordet =)

2009-11-11 @ 19:43:01
URL: http://mattias860423.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0