Låt mig få stanna hemma resten av kvällen!

Sitter här hemma i min ensamhet och fryser så jag skakar. Varför ska det vara så kallt hela tiden? En varm dusch snart ska nog få igång kroppen lite, innan det är dags att cykla ner mot skolan och fotodelexamination vid halv fem-snåret. Egentligen vill jag inte lämna lägenheten mer idag, men vad har jag för val? Onödigt att halka efter på grund av ren lathet.
Det är vid tillfällen som det här som man önskar att det kunde plinga till i inkorgen med ett mejl om att examinationen är inställd just ikväll. Jag är ju klar med uppgiften, det är inte det, det är bara ont om ork just nu.


Idag har fotofingrarna arbetat flitigt och när jag tog bilder på Stefanie i förmiddags. Människor runt omkring glodde mycket skeptiskt på oss när jag satt på golvet inne på Maxi och fotade medan Stefanie kröp in och satte sig mitt i chipshyllan. Men kul var det!
Tjing
PS. By the way, brunsås funkar kalasbra med potatismos, så det så! ;)

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Ser riktigt mysigt ut i chipshyllan! Ska bli kul att se resten av bilderna!

2009-11-17 @ 13:09:27
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Kul idé med att hon väljer frukt istället för chips, jättebra bild. Jag tycker synd om dig för att du fryser, men skickar lite pepp så att du tar dig ner hit sen. Drick lite te, ta den där duschen och gläds över att du är klar med dina stilleben-bilder medan jag ännu sitter och redigerar :)

2009-11-17 @ 13:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0