Hallå? Tiden?

Idag är det fredag igen. Inte mig emot, men jag måste bara få undra: var sjutton tar tiden vägen? Det känns som att dagar, veckor och månader bara springer iväg och det går inte att kontrollera det hela. Sjukt, men ganska härligt också. November är en rätt tung månad med många grå dagar och då gör det ingenting med lite fast forward på det.
Nu sitter jag i soffan och har börjat skriva på min bildsemiotikuppgift. Jag tyckte att jag hade koll - tills jag öppnade boken. Nu vet jag inte riktigt vad jag håller på med. Läsa instruktionerna igen kanske? Eh, ja.
Annars har jag en rätt skön dag framför mig idag. Om en timme sådär drar jag ner till gymmet och kör lite och efter det blir det bowling med Mattias, Maria och Alex. Skoj, skoj. Lite myskväll med tacos, Idol och Heroes ska vi nog hinna med också.
Nä, nu måste jag laga mat så jag har lite energi att göra av med på gymmet sedan.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0