Ett namn att minnas

Jag vet att det syns lite dåligt, men jag hoppas att ni kan se namnet på redaktören för boken.
Det finns många sätt att framkalla ett leende på läpparna och alla sätt är bra utom de dåliga sägs det ju.
Min största tankenöt just nu är hur jag ska lyckas få in den här boken på referenslistan. En c-uppsats utan Barbie som referens kan väl inte anses giltig? ;)

Tänk vad fantastiskt att ha ett sånt här namn ändå. Ingen skulle ju någonsin glömma ditt ansikte, studenterna skulle minnas just din föreläsning och folk skulle köpa din bok bara för att se om Barbie verkligen kan stava. Man kanske skulle döpa om sig - undrar om Johanna Tamagotchi är upptaget?

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0