Det vankas filmmaraton till helgen...

Det är aldrig för tidigt att längta efter helgen - särskilt inte när filmhyllan precis fyllts på. Harry Potter och Halvblodsprinsen får tillsammans med Flickan som lekte med elden ta plats i vår lite brokiga filmsamling. Ja, jag vet att jag har sett HP 6 tre gånger på bio och vad kan jag säga. Jag antar att jag aldrig riktigt får nog.

Egentligen köper jag inte så mycket skivor längre, Spotify gör ju livet billigare på så vis. Men när favoritbandet släpper en ny skiva måste man ju ändå stötta. Kents nya platta Röd är alltså därmed inhandlad.
Nu tror jag att det får bli en kopp te och lite Desperate Housewives.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0