100%...eller kanske 75%?

Jag sitter just och funderar på hur bra jag är som sambo idag. Vore jag 100% skulle jag kanske diska, bädda rent i sängen, slänga lite kläder i tvätten och städa undan diverse böcker och väskor som skräpar på golvet intill soffan. Men är det här verkligen jag?
Mattias visste mycket väl när han flyttade ihop med mig att jag är en av de slarvigaste människorna som går i ett par skor. Han vet om mina brister och väntar sig troligen ingenting i städväg. Man kanske skulle överraska idag...

Tjing

Kommentarer
Postat av: Maria

En överraskning då och då är trevligt, men som du sa, Mattias vet att du är slarvig. Man ska inte höja deras förväntningar :)

2009-11-24 @ 12:44:38
Postat av: Mattias

för mig är du mer än 100% oavsett hur slarvig du är !!

2009-11-24 @ 17:13:26
URL: http://mattias860423.blogg.se/
Postat av: Carina

Ni är bara FÖR söta ni två vet ni det! Jag tycker om er massor! /Carina

2009-11-24 @ 20:32:50
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0