VIP-kväll på Body Shop

VIP-kväll - kan det bli bättre. Vi var först på plats av alla inbjudna, nördiga som vi är. Det var fullt med kvinnor som alla ville utnyttja rabatter och få information om nya produkter.


Fint utsmyckat vid ingången.


Maria och jag kom i god tid (och hann dessutom med en glass på McDonalds innan).


Ett smörgåsbord av Body Butter. Mmmmm...


Det bjöds på ost och kex, godis, frukt, vin, cider och vatten. Blev väl inte så mycket ätande där, det fanns för mycket i butiken. Dricka blev det däremot för det var fruktansvärt varmt med allt folk i den relativt lilla lokalen.


Inte ofta man använder kundkorg på Body Shop, men någon gång ska ju vara den första.


Jag hann också bli sminkad. Det blev jättesnyggt, men det syns tyvärr ganska dåligt på bilden. Tråkigt att man inte fick visa upp det mer bara, jag skulle ju faktiskt bara hem direkt efteråt.


Här är allt jag köpte/fick under kvällen. Härligt med lite nytt, men nu behöver jag inte handla där på ett tag.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0