Vad är en perfekt årsdag?

Föreställningen om den perfekta årsdagen är väl mest romantisk gissar jag. En romantisk picknick i parken, mysig middag med tända ljus och ljuv musik och sådant. Jag vet inte om det är de många åren tillsammans som har gjort mig och Mattias lite annorlunda - eller så var vi helt enkelt knäppa från början. Dagen har till stor del spenderats framför handbollsfinalerna på tv:n och ingen gnäller över att årsdagen gått åt till det. Låter inte så romantiskt kanske, men vad passar egentligen bättre för två sportnördar som oss? Det blev en jättegod middag iallafall (framför herrfinalen) och nu blir det nog lite cheesecake tror jag. En härlig dag i mina ögon och det är ju trots allt det viktigaste.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0