Släktträff 1 i bilder

Jag och Mattias var ju som sagt och träffade släkten igår i Hulsfred. Det var verkligen perfekt väder för ett kalas som det här.


Vägen dit kantades av en massa fin natur.


Mattias spelade kubb med några av sina släktingar, men jag höll mig undan deltagande. Jag (den dåliga förloraren i mig) hade säkert blivit arg för att jag själv är så dålig och stämningen hade nog dragits ner rätt mycket. Bättre att låta de som kan spela göra det och ha kul.


Jag. Finns inte så mycket mer att säga om den bilden va?


Mattias kusiner Patrik och Tim.


Mattias kusinbarn Hannes.


Kusinbarnen Evelina och Maja.


Johnny var värd för kalaset i år tillsammans med sin fru. Tack för allt!


Mattias kusin Marcus posar framför kameran.


Mattias moster Titti med mormor Anna-Lisa.

Nästa vecka är det ännu en släktträff, men då är det min sida av släkten det handlar om. Det ser jag fram emot.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Ann Helene

Du lär dig snart, men Titti är Mattias moster, inte faster!

Kul att träffa dig och Mattias både i Kalmar och i Hultsfred!

Man brukar ju säga att "släkten är värst" - hoppas du står ut!

2009-06-01 @ 18:55:27
Postat av: Linda

Vilka fina bilder du tagit!!

Ha det så bra i sommar, ni måste komma hit och käka nån dag. När åker ni till Stockholm?

Linda

2009-06-01 @ 19:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0