Tokdröm igen

Okej, det här är vad jag drömde i natt:

Jag var 19 år och skulle fylla 20 imorgon. Tydligen arbetade jag på en färja där både Micki (från Rederiet om ni minns) och Färjan-Håkan jobbade också. Kaptenen körde på en pinne i vattnet och skrapade upp skrovet på båten, varpå jag och Micki tar hissen ner för att titta. Väl nere där upptäcker vi hur vattnet bara forsar in och allt jag kunde tänka var att jag vill inte dö innan jag har fyllt 20.

Om det finns någon som kan sånt där med drömtydning så fram med dig nu. Betyder det här någonting eller är jag bara allmänt knasig? Drömmar som den här gör mig knäppare än jag verkligen är, det är iallafall min uppfattning. En kompis sa till mig igår att alla människor på något sätt är psykiskt störda men alla är inte psykiskt sjuka. Hjälp mig innan det förstnämnda utvecklas till en sinnessjukdom.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0