Skulle du köpa min produkt?

Åh, vad härligt det är med långhelg. Det borde finnas fler sådana. Helgerna har annars en tendens att bara springa iväg på ett sätt som gör att man stressar. När helgen plötsligt är slut inser man att man inte gjort någonting alls och då känns det som att man misslyckats med att utnyttja ledigheten. Det sköna med långhelg är att det är okej att inte göra något under ett par dagar - viktiga saker går alltid att skjuta upp.



Den senaste halvtimmen har jag suttit i fåtöljen och läst min tramskursbok med öronproppar i öronen. Hammarby-Halmstad visas på tv:n eftersom min kära sambo tycker att det är väldigt intressant. Det är inte matchen i sig som stör mest, till stor del är det också Mattias entusiastiska eller ilskna utrop som irriterar mig. Vad skulle jag gjort utan öronpropparna? Undrar om man kan uppfinna öronproppar som trollar fram sig ur tomma inte och hoppar in av sig själva i öronen när hjärnan helt enkelt inte orkar ta in mer? De kan komma i flera varianter med olika ämnen som aktiverar tystarfunktionen, exempelvis fotboll, kvantfysik, Van Ginneken-trams eller föräldrar-/lärargnäll.
Skulle ni köpa min produkt?

Tjing

Kommentarer
Postat av: Angelica

Garanterat! kan den hoppa upp och ta bort bebisgråt oxå? :P



Kom greys fram så ni hade nått att sysselsätta er med i helgen? kram A

2009-05-25 @ 13:09:48
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0