Någon som har numret till van Ginneken?

I hate that guy! Usch, vad trött jag är på allt dravel! Och sluta upp med att ställa frågor som du inte kommer att besvara förrän i kapitel nio! Någon som har numret till människan, vi har ett och annat att prata om han och jag...

Jag har läst många tråkiga böcker i mitt liv, många engelska böcker också, men aldrig har jag varit med om att det tar så lång tid. Sju minuter tog det att läsa den näst sista sidan i andra kapitlet. Sju minuter! Det är inte klokt! Texten är så liten att den knappt går att läsa. Som om det inte är svårt nog ändå har orden tenderat att snurra och flytta på sig över sidan under den senaste timmans läsning. Troligen bara i mitt eget huvud, men det är tillräckligt irriterande.

Så, nu är jag av med några fler aggressioner. Läsa lite mer då kanske?

Tjing

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, underhållande inlägg som fick mig att skratta högt!!!:-) Jag säger bara det, jag håller med!!!!!!! Jävla van Ginneken.....:-P

2009-05-17 @ 20:30:59
URL: http://theresedanielsson.blogg.se/
Postat av: Vickan

Och jag som inte ens fått boken ännu! Aaaaah! Panik som faaaaaaan! Jag kommer hata mannen, right?

2009-05-17 @ 20:53:06
URL: http://ignoreit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0