Måste...kämpa...sista..biten!

Det är inte långt kvar i min tråkbok, bara ett tjugotal sidor. Men förstår ni hur lång tid det kommer att ta? Igår började Mattias att läsa en skönlitterär bok (den lyckosten) medan jag skulle läsa färdigt mitt kapitel. Sex sidor skulle jag läsa och under den tiden hinner Mattias hela 25 sidor i sin bok! Livet är bra orättvist ibland.

Förresten talade läraren i kursen om för mig idag att åsikter alltid går isär om kurslitteraturen och att det är svårt att hitta en bok som passar alla. Det innebär alltså att det finns människor i klassen som bör gilla boken för att hennes teori ska hålla. Någon som vill kännas vid det?

Tjing

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Jag känns inte vid det. Kommer inte ihåg något jag läst. Det är illa.

2009-05-25 @ 18:36:27
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag tvivlar stark på det. I så fall är det en person med ALLDELES för mycket fritid..

2009-05-25 @ 19:32:19
URL: http://linneasofia87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0