Jag vill inte sova ensam

Min tandborste står ensam i metallkoppen i badrummet. Lite sorgligt. Tur att det andra tandborsten kommer tillbaka igen imorgon. Det är bara det att det känns så konstigt att vara ensam. Ärligt talat är det här den första natten jag sover ensam i min och Mattias gemensamma säng. Vill liksom inte gå och sova. Ja, okej, det kanske var lite bra att han var borta idag på dagen så jag har kunnat plugga ostört och vara tråkig alldeles på egen hand. Men nu får han gärna komma hem igen.

Äh, jag vet ju att han inte kommer hem förrän imorgon. Antar att det bästa jag kan göra är att plugga lite till. Utnyttja tiden eller vad man säger.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0