Jag gör det jag gör bäst

Om man kom in i mitt vardagsrum just nu skulle man kunna tro att jag inte flyttat mig sedan igår. Nu sitter jag här igen i soffan insvept i en skön filt och med datorn i knät. Precis som igår vid den här tiden. Men jag har faktiskt rört på mig. Under förmiddagen var jag nere i skolan och lyssnade på en något seg föreläsning som tog upp allt jag läst om i helgen. Efter tre timmar av stillasittande och (något slött) lyssnande var det bara att åka hem. Magen fylldes på med lite lasagne från igår (mums) och sedan gick jag en liten promenad tillsammans med Maria. Nu ska jag göra det jag gör bäst: ta på mig ett par mjukisbyxor, göra en kopp te och sedan lösa korsord i soffan. De viktiga uppgifterna skjuts helt enkelt på morgondagen.

Tjing 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tjo :)

hoppas greys kom med den gula faran idag iaf så ni har nått kul till kvällen :) puss A

2009-05-11 @ 14:43:59
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0