Inte bara mitt problem

Åh, vad skönt det var att få ligga och dra sig i sängen i morse utan några krav på att kliva upp. Ja, förutom min rastlösa pojkvän som tyckte att jag var väldigt tråkig som ville ligga kvar och snooza ända fram till tio. Vad är det med honom liksom? Det brukar vara han som är trött och vill sova vidare, men nu var det plötsligt ombytta roller.

Loggade in på Facebook och mötte flera irriterade klasskamraters inlägg - det verkar vara fler som inte har lyckats få tag på boken. Det ska bli ganska intressant att se hur läraren tänkt sig en hemtenta och ett seminarie som bygger på en bok som ingen verkar ha i lager. Hoppas på Bokus nu, de är mitt sista hopp!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Stefanie

Jag haar beställt på Bokus och dom har inte skickat något att den är slut. Håller tummarna!

2009-05-07 @ 12:03:54
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0