Hjälp! Jag är ett te-freak!



Den senaste tiden verkar jag ha fått dille på te. Jag dricker te hela tiden känns det som. Undrar vad det är som lockar?
Varmt vatten med torkade blad liksom. Kom igen! Om någon skulle försöka sälja in det till mig på det sättet så skulle man ju bara tänka att personen i fråga var helt kokko. Det är bara skogsmullar som dricker sånt. Grejen är den att jag skärper sinnet lite när jag får en kopp te och det passar ju bra nu när jag ska skriva min debattartikel som ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig efter en timmes skrivande utan te. Jag litar på teet - det löser det här problemet.
Nä, nu bubblar det borta i kannan på bänken så nu måste jag fixa. Faktiskt bara första koppen idag, men jag hinner nog med fler.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Om man lagar te slipper man skriva! Har precis skrivit mängder men när jag läser det fattar jag ingenting. Usch usch! Hoppas du har en härlig dag!

2009-05-12 @ 14:49:28
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0