Grillmiddag i solskenet

Har precis varit ute och ätit (en något tidig) middag på gräsmattan utanför huset. Grannarna tog initiativet till det hela och det var en mycket bra idé av dem. Vi grillade kött och hade med oss lådor med potatisgratäng från igår (där tänkte vi allt till). Solen skiner här i Kalmar så jag tror nog att jag och Mattias ska ta en liten promenad nu och njuta lite mer av det underbara vädret. Kanske köpa en glass också - vore inte helt fel.


En gravid Anna, en fånig David och en trött Mattias på filtarna utanför lägenheten.


Jag njöt av solen till fullo med solglasögon, kortärmat och med bara fötter.


Mattias var grillmaster som vanligt (och gjorde det jättebra).


Grannarnas hund Olle var lite avis på vårt ätande tror jag nog. Han åt på en pinne istället.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0