Förtidsröstat!

Japp, då har man röstat och gjort sin medborgerliga plikt. Vuxenpoäng på det. Känns ganska skönt att ha det avklarat måste jag säga.

Nu sitter jag här i soffan med hemtentan. Hur allt ska få plats på tre sidor är lite av ett mysterium, men det är väl bara att kämpa på antar jag. Det är mors dag idag och naturligtvis tänker jag på min mamma en dag som denna. Jag försöker att inte vara bitter när jag tänker på att hon just nu ligger på stranden och solar, medan jag sitter inne i lägenheten med datorn i knät och tråkig hemtenta. Det är grymt svårt att vara nöjd med det här då.

Ikväll blir det tacos till middag, så jag drivs just nu enbart av det tror jag. Nu ska jag plugga lite till och sedan blir det till att lägga upp bilder från gårdagen när jag behöver en paus nästa gång.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0