En desperat konversation

Van Ginneken, författaren till den sämsta kurslitteraturen någonsin, driver mig till vansinne. Och inte bara mig har det visat sig. Här är en msn-konversation mellan mig och min kompis Maria.


Maria
: -Undrar om man kan tjäna pengar som lönnmördare, om vårt van ginneken projekt går bra alltså.

Jag: -Ja, det finns säkert dem som skulle stötta ett sånt projekt.

Maria: -Då kan man gå vidare till andra personer man ogillar. Lätt att många skulle betala oss för att göra oss av med *--
Jag:
-Men den bjuder jag på.
Maria:
-Iofs, det är nästan inte rätt att ta betalt där. Vem vill man annars bli av med?

Tjing


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tvivlar på att han är sämre än "lärarens värld"-gun imsen. Det var tråkig kurslitteratur! Tur att jag var så busig att jag hoppar av skolan å gick å blev gravid istället :P Kan man dricka latte istället för å somna i böcker haha Fast det är inget jag rekomenderar dig :) Ska flörta med A så ni får de sista avsnitten snart :) PussA

2009-05-18 @ 22:16:46
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0