Dubbelt Lilla Ego

Ikväll är det dubbelt Lilla Ego. Idag börjar vi sända redan klockan 18 och håller på till 20, härligt. Vad som inte är härligt däremot är att min trötthet inte verkar veta några gränser what so ever. Jag är så trött! Undrar om Mattias smulade ner någon form av sömnpiller i köttfärssåsen vi åt till lunch? Nä, troligen inte för Mattias själv ser oförskämt pigg och fräsch ut. Hm.

Seminariet idag var inte speciellt givande - det enda som var lite kul var att höra vad de andra hade skrivit om. Att hänga i skolan mellan 11 och 18 tyckte vi kändes lite jobbigt så vi passade på att åka hem mellan, något vi aldrig brukar hinna annars.

Nu ska jag vila lite i soffan, inte helt fel kan jag tycka.
Glöm nu inte att lyssna på Lilla Ego mellan 18-20 ikväll, för då kommer Maria och äter upp er! 

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0