Bitter

Det här meddelandet kom i ett mejl klockan 22.11 ikväll:

Vi måste tyvärr meddela att nedanstående boken inte kommer att levereras till dig då den är tillfälligt slut hos vår leverantör:
AntalISBNTitelBevaka
1076195709XVAN GINNEKEN, JAAP:UNDERSTANDING GLOBALKlicka här
Vi har avbeställt den här boken från din order och den kommer inte att skickas till dig automatiskt vid ett senare tillfälle.

Vad är det här för skit? Är det för mycket begärt att få veta det lite tidigare än typ någon dag innan den förväntas dimpa ner i brevinkastet?
Nu förlorar jag jätteviktiga pluggdagar på att behöva vänta på en av böckerna - naturligtvis är det den tjocka, tunglästa engelskspråkiga boken som kommer att ta år för mig att läsa som kommer hem sist. Jag antar att den nya planen blir att läsa ut de andra två böckerna innan den sista boken kommer och sedan plöja mig igenom den dag och natt för att hinna. Varför planera när allt går åt helvete ändå.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0