Biobesök och oplugg

Idag har jag och Mattias varit på bio. Änglar och demoner blev det, en rätt bra film. Det är roligt att gå på bio, det borde man göra oftare. Tyvärr har det inte varit något speciellt som jag vill se på senaste tiden så det har inte blivit av att gå så mycket. I sommar kommer iallafall HP 6 och då kommer jag att vara på plats, det lovar jag.


Snyggt Mattias. Verkligen!


Mellanmål. Eller middag kanske?

Borde ha pluggat mer idag än vad jag har gjort, sju sidor är inte jättebra. Läste iallafall ut min EU-bok igår kväll. Skönt att bli av med det iallafall. Nu ska jag bara läsa 120 sidor till i den engelska boken, skriva en sammanfattning av den, greja ihop en rapport om EU:s alkoholpolitik, skriva något dumt lagförslag och genomföra ett EU-rollspel och sedan är kursen avklarad. Känns väldigt övermäktigt - särskilt på en ledig dag som den här.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag o Ludde såg också änglar och demoner igår! Det var spännande tycker jag :)

Plugg plugg.. suck, orkar inte riktigt tänka på det. Men har lyckats läsa endel i boken idag i alla fall. Slog två flugor i en smäll och gjorde det i solen så att jag fick lite färg också!

2009-05-21 @ 21:50:01
Postat av: Kristina

Oj, det där innan var jag ;)

2009-05-21 @ 21:50:41
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag å Tracy tänkte gå på premiären av HP6, ska du med?

2009-05-25 @ 13:15:14
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0