Fem år i bilder

Idag har jag och Mattias varit tillsammans i fem år. Fem år! Fattar ni hur lång tid det är? Allt man har hunnit uppleva tillsammans och vad många minnen vi har ihop. Det största tecknet på hur lång tid som har gått är ändå min lillasysters utveckling sedan Mattias kom in i mitt liv. Hon var en liten plutt, då för fem år sedan, som varken kunde skriva, läsa, cykla eller simma. Nu känns hon jättestor, det är helt otroligt hur fort tiden går. Har lagt in lite gamla och nya bilder på oss så kan ni se själva hur åren bara springer iväg. Vill ni se några andra bilder kan ni alltid titta in på Mattias blogg.


Vårt första midsommarfirande tillsammans 2004. Mattias har fluffhår och jag har bruna linser, haha.



På ett lerbad i Rumänien 2005.


Vår första utlandssemester (i Rumänien) sommaren 2005.


Mattias student 2005.


Min studentskiva 2006.


I Rom våren 2007.


Öland förra sommaren. Mattias fjantar sig som vanligt, men har är rolig eller hur?


Vårpromenad för inte så länge sedan.


Förlovningsskål hemma hos mamma för tre veckor sedan.

Grattis till oss! Hipp hipp hurra!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Kristina

Grattis! Önskar er lika mycket kärlek i framtiden :)

2009-05-09 @ 14:14:02
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Ronja

Helt otroligt. Och ett stort grattis!

Postat av: Edina

Vad fina ni är :) Grattis!

2009-05-09 @ 15:37:38
URL: http://omgedina.blogspot.com
Postat av: Jenny

Grattis! Jättefina bilder..

2009-05-09 @ 19:28:28
Postat av: Vickan

grattis i efterskott! vilka mysiga bilder, jag blev också sugen på att lägga ut sådana bilder nu :)

2009-05-11 @ 16:17:38
URL: http://ignoreit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0