Träff med mental coach

Vissa människor passar verkligen så perfekt för sina jobb. Idag gjorde jag en intervju med en mental coach och hon var en helt underbar människa som man genast fick förtroende för. Det tog inte någon lång stund innan jag insåg att intervjun sakta förvandlats till någon form av terapimöte. Häftigt! Utan att jag märkte det. Det kändes bara så naturligt att prata med henne och jag kom därifrån med en något förbättrad självkänsla faktiskt. Det är bara att gratta till att du verkar ha hittat helt rätt yrke för dig, Maria.

Dagen har annars varit lugn. Mötet med den mentala coachen drog ut på tiden när vi gled in på många sidospår, men det var otroligt trevligt. När jag kom tillbaka till skolan kunde jag verkligen slappna av. Veckans intervjuer är gjorda så nu är det bara själva skrivandet kvar. Skönt. Krönikan som jag gjorde igår la jag upp på webbtidningen - läs gärna och säg vad ni tycker, förresten.

Tjing

PS.
Sorry, Angelica. Du har rätt i att det var ett vansinnigt dåligt startfält i lördags, men ärligt talat var det nog bara af Ugglas låt som jag tyckte sämre om än den som vann... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0