Sorglig operaafton

Satt här hemma i soffan och plågades när melodifestivalen visades på min tv-skärm igår kväll. Jag har bara en fråga: har jag missat något? När blev opera populärt? Melodifestivalen borde införa ett förbud mot Freddrik Kempe så skulle det kännas lite lugnare iallafall. Är vi så desperata att vinna att vi skickar vad som helst till Moskva för att försöka vinna. Kanske borde vi skickat det där dåliga pausnumret "Tingeling" till Eurovision istället. Båda bidragen känns lika fejkade, så varför inte? Det enda positiva var att inte af Ugglas gick och vann. Då hade jag gråtit på riktigt.
Tack och lov såg vi mycket spännande slutspelshockey innan och filmen Mamma Mia efter den sorgliga finalen, så jag är fortfarande på bra humör. Dessutom hade Maria bakat äppelmuffins så det blev en ganska trevlig kväll, klagosång och operachock till trots.

Tjing


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju inte gnälla så där utan att säga vem som hade varit bättre =P För helt ärligt fanns det ju inte mkt att välja på igår =)

2009-03-15 @ 19:57:02
Postat av: Angelica

Men va f*n, mitt namn försvinner alltid när jag ska kommentera din eller mattias blogg! //Angelica

2009-03-15 @ 19:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0