Slår ett slag för innetofflor

Det låter lite pensionärsaktigt, men jag vill ändå slå ett slag för innetofflor. Min favoritsöndagsoutfit består av mjukisbyxor, en lång t-shirt och naturligtvis de där innetofflorna. Det är så skönt!


Här är ett par av mina tofflor. Skidskytte i bakgrunden om ni undrar...

Jag hade en riktigt udda dröm inatt/i morse som gjorde att jag inte ville gå upp ur sängen förrän alldeles för sent. Som ni vet har en av mina bästa vänner precis blivit mamma och det har på något sätt smittat min hjärna. I förrgår drömde jag att jag hade en son som hette Vilgot och inatt var jag bara gravid. En klasskompis till mig var också gravid och skulle få barnet på onsdag. Varken hon eller jag var speciellt tjocka, så allt var bara jävligt konstigt. Mitt i alltihop skulle jag träna handboll hemma i Märsta och fick skjuts dit av Claes Malmberg (?). Jag vet att jag är störd. Var får jag allt ifrån?

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0